lördag 8 november 2014

Lördag...

Ja då är det Lördag och helg.
Känns mysigt.
Mini dök upp ganska så sent.
Vi åt middag tillsammans.
Det blev så gott.

Å I går kväll så kom då äntligen Midi till mig.
Som jag längtat efter henne.
Själv var jag i det stadiet att jag var nära att somna men piggnade till mig.
Jag dukade fram middag till henne och höll henne sällskap medans hon åt.
Å sen satt vi och pratade länge.
Tja jag blev ju tvungen att lägga mig då ögonen började gå i kors men jag la mig med en mysig känsla inombords.

Nu har vi precis ätit frukost tillsammans.
Ungdomarna ska i väg snart.
Först in till byn för att köpa farsdagspresent och sen till sin far för att uppvakta honom och äta middag.
Så jag blir ensam här hemma över dagen.
Inte för att det gör något, jag vet ju att de kommer hem sen.

Själv mår jag lite tjuvtjockt i dag.
Hoppas verkligen inte att det är magsjuka på gång.
Det klarar jag mig gärna utan.

Vad hittar ni på i dag?

Kramen om!

5 kommentarer:

  1. Här sitter jag o sonen o väntar på dottern.... I bilen alltså. Har tänkt att hon får köra
    Ha en bra lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst går veckorna fort? ....känns skönt att det är lördag och man får slappa med familjen. Förstår att du också njuter då....som mej:)) Hoppas du slipper magsjuka..hört att det går nu...Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh jag hoppas verklgien att du slipper magsjukan! Det räcker liksom med det du redan har att dras med! Ha det gott i helgen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummen för att du slipper magsjuka ja här blir en sväng på xxlutz middag med maken o slappa bara ta hand modig kramen Evas blogg

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du får en finfin söndag!
    Ny bloggaddress har jag nu igen, men bloggar nog här :)

    Kram

    SvaraRadera