lördag 15 november 2014

Lördag...

Lördag och ledig dag.
Jo jag sover som en galning.
Större delen av gårdagen och nu har jag ganska så nyligen klivit upp.
Ibland blir även jag förvånad över mig själv.
Det är som att jag inte klarar av att vara vaken med hjärnan surrande av alla möjliga tunga tankar och oro.


Då är det lättare att sova.

Som straff mot mig själv ska jag bege mig ut på en promenad.
Hoppas verkligen att foten håller för det.
Den har liksom inte gett med sig utan gör fortfarande alltför ont.

Ute är det som vanligt grått och tråkigt men det är i alla fall uppehåll.
Blir ju bra då jag ska promenera.

Känner att jag tappat orden.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Det blir ju bara negg och tråkigheter just nu.
Nå jag hoppas att läget förändras snart så jag inte fullkomligt går ner mig i gyttjan.


Hoppas att ni har en härlig dag alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Har tagit en sväng till byn idag o köpt blommor :) Blev en Orkide´...
    Ha en fortsatt bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men så skönt att sova en massa. Det drömmer jag om på dagarna hihi

    SvaraRadera