måndag 17 november 2014

Mardrömsnatt...

I natt har det inte varit roligt att leva.
Faktiskt så illa att jag trodde att jag skulle dö.
Vadan detta kanske ni undrar?

Jag trodde jag var på väg att få/fick en hjärtinfarkt i natt.
Ja jag trodde verkligen det.
Var på väg att ringa sjukvårdsupplysningen.
Det strålade och värkte något djävulskt mitt i bröstet och ut mot skulderbladen.
Jag kallsvettades och jag kräktes.
Hjärtat galopperade och så frös jag så jag skakade.
Å jag kunde inte sova.
Det gjorde så otroligt ont att jag var säker på att det var min sista stund på jorden.
Att jag skulle dö helt ensam och ingen skulle veta om det.

Nå jag dog inte.
Jag insåg att det mer troligt var ångest.
Man kan ju få samma symtom som en hjärtinfarkt vid kraftfull ångest.
Så jag gissar på att det var det.
Å det har inte släppt eller gett med sig än.
Jag är så risig och illa däran för tillfället.

Mår verkligen inte bra!

Nej jag orkar inte sitta uppe längre, måste lägga omkull mig och se om jag kanske får lite sömn.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Oj då ;( Så har jag också haft det..senast förra veckan...natten till tisdagen.
    Hoppas att du kan sova en stund!
    Sköt om dej kram kommer här

    SvaraRadera
  2. Nu tycker jag riktigt synd om dej. Du har din oro för pappa hängande över dej. Kanske det är därför som detta kom nu. Hoppas du fått sova en stund till. Kramen

    SvaraRadera
  3. Ojojojojoj - håller mina tummar för att det släpper och för att du kommer att må bättre! Skickar en massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  4. Aj då....säkert att du inte ska uppsöka läkare? Tänker på dig.

    SvaraRadera