måndag 24 november 2014

Ny vecka igen...






Ånyo en ny vecka!
En kulen grå och stormig Måndag tycks det bli.
All snö som låg i går är borta i dag.
Undrar just om det inte regnar.
Lite svårt att avgöra genom köksfönstret.

Jag har precis avslutat morgonens samtal med Älskade E.
Hon ringde och väckte mig så att jag tidigt skulle kunna ringa på psyk.
Å jo jag hade försökt att vakna under några timmar men inte lyckats särskilt väl.
Nu är jag i vart fall på benen och 10.05 ringer min telefon.
Så om jag har tur får jag en läkartid.
Vi får an se vad som händer.

Mini är på skolan och Midi har klivit upp och precis duschat.
Hon åker norröver om några timmar.
Kommer att sakna henne men om ca två veckor är hon här igen.
Å då har hon hunnit fylla 20 år.
Tänk så åren går...

Denna vecka så har jag flertalet grejer jag måste göra/delta i.
På Torsdag ska jag in på I.H och läsa sammanfattningen om mig.
På Fredag ska jag först på Vårdcentralen på fm och sen så har jag avstämningsmöte efter lunch.
Någon dag i början av veckan måste jag in till byn och göra ett viktigt ärende.
Å så en eventuell läkartid. (Det blev en läkartid senare idag)
Å jag sitter här och undrar hur jag ska orka med någonting av det som seglat upp denna vecka.

Nå nu ska jag i alla fall umgås med Midi!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Här blåser det också o är plusgrader..tror nu inte att det regnar. Hoppas jag åtminstone!'
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du hittar lite kraft till alla måsten denna vecka. Jag sitter och gäspar just nu, trots att jag vet att min dag inte är slut ännu.. Låååång vecka..

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Skönt att en tid fanns för dig, och att det gick bra där. Tycker det är konstigt att du inte kan få vara hemma mer. Kul att umgås med ett eller fler barn :) ta hand om dig kram

    Evas blogg

    SvaraRadera