tisdag 4 november 2014

Rehabdag på tapeten...




Så är det dax igen för rehab.
Dom där fyra dagarna av ledighet går alltid alldeles för fort.
Men, men så är livet!

Jag skulle ljuga om jag skrev att lusten finns.
För den är död.
Känns bara jobbigt att åka ut dit.
Min hjärna hänger inte med och där måste jag vara mer än fokuserad så det inte blir fler.
Sen fick jag i går höra att det ställts in ytterligare ett skrivbord i mitt rum.
Solong lugn och frid liksom.
Det är en av orsakerna till varför det ändå fungerat där fast jag inte orkat.
Jag har fått sitta ensam på mitt arbetsrum.
Men det är nu en saga blott.
Å jag tycker att det är jättejobbigt.
Jag blir störd!
Å den nya chefen tar liksom ingen hänsyn till vad man har för problematik.
Tur att det inte är så lång tid kvar av mitt varande där.

När jag kommer hem så finns en halv plan av baka bröd.
Jag har allt hemma men det beror helt och hållet på kroppsformen om det blir av.
Har haft otroligt besvärligt i nacken och ryggen de sista veckorna.
Är det illa så får jag skjuta på det.
Hade dock varit skönt att få gjort det.

Nej nu ska jag ställa mig i duschen och tvaga min sargade kropp.

Ha en härlig dag alla fina!



Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Så trist att inte få må bra, o värre med folk som inte har empati för det heller :( hoppas tiden går snabbt för dig vännen ...ha det bra o va rädd om dig kramen

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt att du inte får sitta själv i rummet. Kan förstå att det känns motigt. Hoppas du står ut iallafall. Kram Annika

    SvaraRadera