onsdag 5 november 2014

Snö...


Mer än så här har det allt kommit

Jaha, då ligger det mer än pudersnö på marken.
Men inte blev det dessa 2-3 decimeter det varnades om.
Nej det är ganska så överlevnadsbart.
Jag hoppas givetvis på att det försvinner fort.

I dag är det dax för rehab igen.
Jag går dit men jag har ingen lust.
Känner mig trött och ledbruten.
Men jag måste dit så det är bara att ta tjuren vid hornen och se till att det blir så.

När jag kommer hem i dag är tanken brödbak.
Mini väntas hem på Fredag och så även Midi.
Hon ringde i går kväll och bekräftade hemresan.
Oh så trevligt det kommer att bli.
Har inte träffat henne på veckor.

Jag vill gärna att det blir Fredag snabbt!

Nu måste jag rusa, har ytterst lite tid på mig innan rehab!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Här har det kommit ganska mycket snö! Usch ja...
    Ny bloggaddress har jag :)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera