torsdag 6 november 2014

Torsdag morgon...

Sista dagen på rehab för den här veckan.
I dag är jag mer än trött.
I dag är jag övertrött.

Jag tog nog ut mig i går när jag kom hem.
Bakade kanelbullar.


Hade egentligen tänkt baka matbröd med så blev det inte.
Senare på eftermiddagen så kom Maxi förbi.
Vi satt och pratade och drack kaffe i köket.
Hon var förkyld men hade köpt en del medikament.
När hon gick fick hon ta med sig bullar, äppelmos och micro popcorn.
Samt micron som stod i chillrummet.
Micron är Midis men Maxi ska få låna den ett tag.

Nå men det var trevligt att träffa henne.

Senare på kvällen kom jag på att jag var tvungen att ta itu med de sista rödbetorna jag tidigare i höst fick av finaste Pappelino.
Så jag kokade rödbetor och la in.
Det blev två burkar.
Å det blir så himla gott att göra själv.

Efter det var det dax för nattning av en jättetrött Millan men se jag hade nog gått in i andra andningen för jag kunde inte somna.
Låg vaken till långt efter midnatt.
Å det märks nu.
Kroppen vill inte vakna...

Ha nu en toppendag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en fin dag trots tröttheten!
    Här var det svårt att få igång kroppen, som alla andra morgnar...kallt har vi också!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Hej du - har läst om din vecka och förstår att du blir trött av att få sällskap inne på ditt kontor. När man redan är trött hjälper ju inte det liksom.. Och snö??? Blärk även om det är pudersnö... Men jag tycker att du har varit mycket duktig med bakningen. Hoppas att du får vilat lite mer nu under dina lediga dagar.

    Kramar

    SvaraRadera