söndag 9 november 2014

Ur form...

Nå jag är väl sällan i form heller.
Tro inte att jag slapp kräkeländet.
Nej då, det kom som ett brev på posten.
Så gårdagen var inte en så himla mysig dag.
Jag mår fortfarande inte bra men, men det är som det är!

Min yngre bror ringde precis och frågade om vi hade lust att hänga på till finaste Pappelino men jag fick tacka nej.
Jag ska nog inte träffa några utomstående nu.
Och särskilt inte finaste Pappelino som fått något riktigt skit i sig.
Han hostar och hostar och det ger inte med sig.
Han har fått utskrivet cocillana men inte ens det hjälper.
På Måndag ska han in och ta mer prover.
Jo jag blir orolig.
Pappelino är ju inte direkt någon ungdom längre.
Så infektioner eller annan skit tar hårt.
Jag vill behålla honom länge, länge till.

Till middag i dag så ska jag göra en hemgjord pytt i panna.
Har en del rester och det var länge sedan sist.
Å till det så blir det mina egna inlagda rödbetor.
Tja sämre kan man nog äta!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se gårdagens "Så mycket bättre".

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Krya på dej fina du!
    Här börjar jag bli förkyld...bläää. Ont i halsen :(
    Lugn söndag här
    Ny adress till bloggen har jag nu o den behåller jag :)
    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Nej stackare dej...!! inget vidare alls med vinterkräksjukan. Hoppas du mår bättre ikväll. Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon ...hoppas du mår bättre i dag om inte så stanna hemma i sängen o ha det bra o bli bra kramen

    Evas blogg

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du mår bättre idag!
    Kramen om

    SvaraRadera