lördag 13 december 2014

Ångestladdat...


Höjden av djävulskap måste vara när jag känner att en rejäl ångestattack är på gång och så får jag inte upp f-n skapet till flaska.
Den lilla flaskan Theralen med de ångestdämpande dropparna.




Nå man kan definitivt få mer än ångest när det tar 15 minuter att få upp flaskan och sen ta dropparna som ändå inte fungerar, och smakar rent ut sagt förjäkligt
Djävla skit alltså...

Nu struntar jag i det här, lägger mig ner med massiv ångest, det är tydligen så det ska va!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Uff. Det där är ändå inte mycket att ha till dylik ångest. Hoppas det vänder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där håller jag med dig men just nu agerar jag försökskanin igen så jag måste prova det dom skriver ut till mig även om det inte fungerar.

      Radera
  2. Men usch!!!! Inte alls roligt på något vis!!! Hoppas innerligt att ångesten släpper!!!

    Tack för att du tittar in till mig på bloggen!

    Skickar kramar

    SvaraRadera
  3. Usch ja , inte alls kul alltså! Hoppas att ångesten släpper!
    Jag är såå trött..tycker att alla pratar om det. Kanske det är för att det är såå mörkt nu...
    Försök att ha en bra söndag i alla fall!
    Kramen om

    SvaraRadera