tisdag 23 december 2014

Ett hastigt instick...






Detta är förmodligen min bästa vän just för tillfället.
På något vis så känner jag mig som en orolig, mycket nervös äldre tant då jag fått utskrivet Sobril.
Det är ungefär sådana tanter jag tidigare i mitt yrke gett å nu sitter jag där själv.
Nu tror jag på något vis att dessa ska fungera bättre mot mina Panik-ångest-attacker som jag haft äran att få uppleva senaste månaden eller två.
Jag hoppas verkligen att dessa kan lindra, kan få bort det värsta när ångesten slår på.

Den typ av ångest jag har sen någon månad eller två tillbaka har jag aldrig haft tidigare.
Tyckte den ångest jag tidigare haft var fullkomligt tillräcklig och så får man något gånger biljarder i styrka.
Å så ska man försöka överleva med det oxå...

Jag fick prata med min läkare i dag.
Hen tog bort de nya medicinerna hen skrivit ut till mig då det inte visat effekt och så ökade hen morgonmedicinen samt skrev ut sobril.
Så förhoppningsvis blir livet lite lättare efter denna dagen.
Ska hämta ut i morgon.
Fram till dess hoppas jag att jag överlever.
Det har inte släppt än.
Min kropp gör så ont fortfarande.
Ångesten manifesterar sig även fysiskt, inte enbart psykiskt.
Jag hoppas jag får sova i natt.
Jag hoppas verkligen det!

Sussa sött alla fina!

Kramen om! 

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas innerligt att du får börja må bättre. Detta är inte värdigt att måsta må såhär som du gör nu. Håller tummarna att detta hjälper för dej. God Jul Kram

    SvaraRadera
  2. Har haft Sobril elr Oxascand som den billigare varianten heter o de hjälpte bra, dock en svagare dos än du har.
    Det botar absolut ingenting men den kapar topparna så det blir lättare att stå ut o man kan andas.
    Får önska dig en god jul !!

    SvaraRadera
  3. Trist att du har det som du har vännen hoppas att det känns ok och att du får en ok bra helg skickar dig en stor kram

    SvaraRadera