onsdag 24 december 2014

Julafton...

En sån dag det varit.
Såhär Dan före Dopparedagen.
Jag och de mina.
Mini, Midi och Maxi.
Här har pysslats på en hel del.
Ungdomarna har gjort gotter, som ex. chokladknäck, rocky road, och någon form av snickersrutor.
Själv då bakade jag  Strövarkaka ( en långpannekaka med massor av gott i) samt några plåtar Drömmar.
Jag hade ju lovat min äldsta dotter lite hembakt inför hennes kommande födelsedag.
Så nu finns det.
Borde baka bullar oxå men det känns som jag inte orkar med det och då får jag kliva av och vara nöjd med det jag fick till.




Å sån tur jag haft.
Midi hjälpte mig att tvätta mitt hår.
Sådär bara hjälpte mig....
Å jisses vad lycklig jag är för att jag slapp ta itu med det själv.
Så oerhört tacksam för det mina..

Ha en underbar början på julaftonsmorgonen alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Så mysigt för dej att ha ungdomarna hemmavid så dom hjälpte dej...doftade säkert jättegott av allt gott dom gjorde:-) Kram

    SvaraRadera