lördag 6 december 2014

Lördagsmorgon...






Så trevligt att vakna upp och inse att jag inte är ensam hemma.
Då spelar det ingen roll att de andra sover.
Bara vetskapen gör mig glad.

De kom i går eftermiddag.
Först min finaste Mini och sedan älskade Midi med pojkvän.
Jag hade middagen klar så vi åt ganska så omgående och gott var det.
Sedan svängde jag ihop en apelsinkaka som vi fikade senare under kvällen.
Vi hade jättemysigt i köket, jag och ungdomarna.
Satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.
Dom är så härliga att diskutera med.

Sen hamnade jag framför datorn och såg en massa avsnitt av en serie jag börjat titta på.
Ungdomarna satt i vardagsrummet och tittade på film.
Riktigt Fredagsmys!

I dag så ska ungdomarna gå ut och äta med sin far.
Fira Midis 20 årsdag.
Hon fyllde ju år i Måndags.
Så i dag behöver jag inte laga mat.
Själv äter jag av gårdagens underbart välsmakande köttgryta.

Nå det blir en behaglig dag och det är jag så nöjd med.
Jag fortsätter njuta av mina ungdomar!

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Låter mysigt grattis i efterskott :) till henne från mig ...hoppas dagen blir fin stor kram

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft en jättemysig helg...med dina ungdomar. Det är konstigt vad dessa fina ungdomar som du o jag har...ger sån positiv energi :-) Ha det fortsatt fint i dag. Kram

    SvaraRadera
  3. kikar in & önskar dig en skön söndag stor kram

    SvaraRadera