onsdag 10 december 2014

Mitt i veckan...

Onsdag då!
Vaknar upp till storm.
Trodde hela taket skulle lyfta.
Lite ovanligt här uppe hos mig den här tiden på året.
Å regnar gör det.
Vädergudarna har det roligt nu.



Plaskvåt blir man minsann om man måste gå ut.
Och det är jag tvungen till någon gång under dagen.
Ska lämna julgruppen från finaste Pappelino till grannfrun.

Natten har varit som den varit.
Inte mycket sömn alls.
Det tar evigheter innan jag somnar och sen sover jag inte länge.
Ligger nog bara runt 2-3 timmar per natt på sin höjd.
Nå det är som det nästan alltid varit.

Hade en relativt lugn dag i går.
Gick i väg och hämtade julgruppen så jag fick mig en nypa frisk luft.
Lagade middag.
I går blev det korvstroganoff på kryddkorv, pasta och sallad.
Helt okey middag en helt vanlig Tisdag.
I dag har jag inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ta fram.
Antingen blir det kyckling eller så tar jag fram lasagne.
Får nog bestämma mig snart.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Ja, här blåser o regnar både vatten o snöblandat....usch ja, drar i lederna :(
    Ha nu en så bra dag du kan!
    Kram på dej

    SvaraRadera