onsdag 31 december 2014

Nyårsafton...





Jaha då är vi inne på årets sista dag.
Nyårsafton!

Ibland blir det inte som jag tänkt mig.
planerna var att fira med Varma Handen men han ringde och avbokade, mådde inte så bra.
Så jag gick in för att fira Nyår för mig själv.
Inte kändes det så roligt inte, men har man inget val så får det bli så.

När jag kom hem från Maxis kalas så ringde min telefon.
Det var Fr K.
Å hon hade rattat runt Nyårsfirandet flera varv och till slut bestämt sig för att vara hemma.
Så hon frågade om jag ville fira med henne.
Ja men självklart, det fanns liksom inga alternativ.
Så hon hämtar mig om ca två timmar och sen ska vi fira Nyårsafton ihop.
Det blev så mycket bättre än jag trodde.
Jag kommer ha trivsamt sällskap och jag behöver inte vara ensam, jag menar hur bra kan det bli?

Så nu önskar jag er alla och en var ett Riktigt Gott Nytt 2015!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Här sitter jag ensam men det är helt ok för min del va skoj för dig hoppas ni får det super så ett gott nytt år till dig kramen

    SvaraRadera
  2. Vi är också själva jag o maken. För oss gör det inget..känns som vilken dag som helst:) Hoppas du får en fin kväll. Hoppas att 2015 blir ett bra år- Kram

    SvaraRadera