måndag 1 december 2014

Odramatiskt men med liten tvist...

Då har jag landat i ny vecka, insett att det är Måndag igen.
Ni kanske undrar över Fredagens möte.
Å det gick faktiskt över förväntan bra.
Det var liksom helt odramatiskt förutom att brandlarmet gick mot slutet av mötet så fick utrymma lokalen.
Vi samlades utanför och jisses så många människor som stod där tills vi fick höra att kusten var klar, det var falskt alarm.
Så vi gick in och då blev det som mötet suddades ut och jag bara behövde skriva under nåt papper.
Tja som det kan gå.
När jag gick därifrån slog jag följe en stund med min mentor på I.H.
Hon var lika förvånad som jag.
Även hon hade trott att det skulle bli besvärligt för mig.
Å nu hade alla silkesvantar på sig.
Ja men se där, man bör aldrig upphöra att bli förvånad.
Något jag lärt mig genom åren.

Jag är alltså sjukskriven nu resten av tiden på rehab.
Efter det är slut så sjukanmäler jag mig och då går jag in i en ny sjukperiod.
Min handläggare på f-kassan hade med sig min nya handläggare så det blir ett byte för mig men det spelar nog ingen större roll.
Tja så ligger landet till.


Ute är det frostnupet.
Det har varit någon enstaka minusgrad hela helgen.
I går när jag gick hemåt så sken solen.
Det var riktigt behagligt att gå och så träffade jag på min fina Maxi längs vägen.
Vi stod och pratade en lång stund.
Det är alltid lika härligt att träffa min äldsta solstråle för skiner det gör hon.
Livet leker för henne.

Ha nu en härlig dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Här är det också lite frostnupet .....Få se vad det blir senare i veckan!
    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men så härligt att det gick så bra. :) Ibland slutar man aldrig bli förvånad:-) Kram

    SvaraRadera