fredag 12 december 2014

Så trött...





Att man bara kan vara såhär trött.
Det är alldeles disigt runt omkring mig.
Alltså min upplevelse.

I dag så har jag träffat min nya samtalspartner.
En mer utbildad denna gång.
Det kändes direkt att det här är inget fjanteri, det här är på riktigt.
I dag var mer en lära känna varandra-möte.
Hen berättade hur hen jobbar och jag berättade lite kortfattat hur jag mår och vad jag behöver hjälp med.
Om en vecka är det dax igen och då fortsätter vi att lära känna varandra samt att hen börjar ställa frågor till mig rörande familj, boende, ekonomi, mående osv..
Någon gång in på det nya året ska vi göra en vård/handlingsplan och sen efter det börjar det riktiga arbetet.

Men att jag kan bli så gräsligt trött av en timmes samtal.
Å jo det kan jag tydligen bli.
Nu längtar jag bara till sängen och natten och förhoppningsvis lite mer sömn än jag fått på sistone.
Hoppas kan jag alltid göra, sen hur det blir är en annan femma!


Nu ska jag lägga mig och vila och försöka smälta dagens upplevelse.

Ha en underbar kväll alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar