tisdag 2 december 2014

Tisdag...

I dag är det grått och tråkigt väder.
Ingen sol skymtas.
Ingen frost på backen så det är plusgrader igen.
Jag föredrar jag detta väder framför snö och kyla.
Men nog vore det trivsamt att se solen skina.


Dagen ligger i vart fall öppen men jag gissar på att det inte innebär några snabba knop direkt.
Är helt energifattig.
Jag har tappat kraft och ork.
Det finns en liten fundering om jag ska ställa fram adventsstakar och stjärnor i fönstren.
Jag borde ge det ett försök men får se hur det blir.
Sängens dragningskraft lockar enormt...

Hoppas ni har en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Vill så gärna skicka en stooooor energi kram till dej :)

    SvaraRadera
  2. Låter ju rätt mysigt med ljus i fönstren hoppas du får ork till det ...ta hand om dig kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att du hade en bra helg och ännu bättre att fredagens alla möten (särskilt det sista) gick så bra! Ibland blir man förvånad åt det bra hållet!! :))) Hoppas nu du fått lite ork till att hänga upp lite stjärnor - om inte annat så för att de skänker lite ljus i decembermörkret.. Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera