torsdag 29 januari 2015

Dax för läkarbesök...

Läkarbesök i dag.
Önskar att jag kunde skriva att jag sovit som en stock i natt men så är inte fallet.
Har inte sovit mer än 2 timmar.
Känner mig mer än mör.
Konstigt nog så hade jag inga problem att kliva upp i morse.
Å så hade jag min back-up Älskade E skulle ringa 07.45 för att jag säkert kom mig upp.
Men se det behövde jag inte i dag.

Nå nu är det snart dax att klä mig för att bussa in till stan.
Ska stanna till på närbutiken och köpa frimärke så jag kan skicka i väg ett brev till en bloggsyster.

Efter läkaren ska jag handla det sista för mammaveckan då Mini kommer till mig i morgon och sen ska jag bara vara...
Lär jag behöva!

Ha en skön början på dagen alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Ja i bland kan det bli konstigt man tror att man är trött om man sover lite men ibland blir det motsatt effekt skönt är det men det kommer väl senare då för dig men ha det bra o hoppas det går bra där borta kram kram

    SvaraRadera