söndag 11 januari 2015

Konstiga beslut...

Natten har inte varit så rolig.
Det blev som ingen sömn.
Men nu under förmiddagen så somnade jag till en stund.
När jag vaknade så gick jag direkt in till köket, öppnade frysen och tog fram lingon.
Tänkte att jag ska nog koka lite lingonsylt.
Himla knasigt beslut och man kan undra vad jag drömde under förmiddagen som fick mig att göra detta.






Nå nu står burken och svalnar ute på min altan.
Jag kanske ska ge mig till och äta något i dag där lingonsylt passar in.

Gårdagen förflöt i lugnets tecken.
Hade knappt kontakt med omvärlden alls mer än morgonsamtalet med Älskade E.

Jag känner mig märkligt konstig i huvudet.
Det är som om jag inte vore närvarande.
Som om jag inte befinner mig i min kropp.
Mycket skum känsla.

Trött är jag så jag lär inte orka med något alls i dag.
Men det är ju Söndag så jag kan med gott samvete strunta i måsten.
Jag går nog bara och lägger mig igen och ser om huvudet blir bättre.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!





3 kommentarer:

  1. Ha en skön söndag o vila!

    Kra

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut med hemma gjord lingonsylt hoppas du får en skön måndag med mkt vila kramen

    SvaraRadera