onsdag 7 januari 2015

Men se där, det blir sällan som man tänkt sig...

I dag ställde jag väckarn tidigt för att säkert vakna.
Å vaken var jag men hade svårt att kliva upp.
Kände mig mer än konstigt utslagen.
Å det i sig är väl inte konstigt då jag har feber, ont i halsen och känner mig rent allmänt olustig i kroppen.

Jag har egentligen inte tid för detta.
Idag så har jag samtal inbokat.
Men jag fick ringa och avboka så nu väntar jag på att hen ska ringa mig och boka in en ny tid nästa vecka.
Så typiskt.
Undrar om fr K smittade mig genom telefonen i går kväll när hon ringde.
Hon har legat pall i sängen sen vi sågs på nyårsafton.
Världens jätteförkylning.
Å nej jag tror inte jag blivit smittad per telefon men kanske haft något i mig sen nyår då vi sågs.

Nåväl dagen blir inte som planerad.

Ute är det massor av snö men nu har temperaturen stigit till nollan.
Lite plus på det här så lär det försvinna igen.
Fast vi är ju inne i Januari och då brukar det komma riktiga köldknäppar som är hårda att genomleva.

Trodde det skulle gå att skriva ett inlägg men jag känner att jag inte orkar sitta uppe.
Sängen kallar...

Ha det bäst alla fina!

Kramen om! 

3 kommentarer:

  1. Hoppas att dagen blir bra i alla fall..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch men det är väl så nu i dessa tider att vi blir mer sjuka hoppas dock att du snart blir bättre stor kram krya på dig

    SvaraRadera
  3. Oj, oj din stackare. Ja håll dig under täcket nu och vila ordentligt så du snart är på benen igen. Krya på dig nu.
    Kryapådigkramen

    SvaraRadera