onsdag 28 januari 2015

Mitt i veckan...

Ja men så är det Onsdag och mitt i veckan då.
Börjar som vanligt dagen med ett kärt samtal med Älskade E.
Hon är alltid uppe tidigt och tycker väl att jag ska he upp mig oxå....haha
Nå när telefonen ringer och väcker mig så vaknar jag naturligtvis.
I dag så figurerar våra x-makar i samtalet.
Det finns en hel del fortfarande att dryfta i det ämnet.
Och så barnen förstås.
Men det sistnämda är alltid glädjefyllt.
Vad vore jag utan alla dessa samtal jag har med Älskade E?
Det som är synd är att de alltid sker per telefon.
Jag saknar att sitta öga mot öga med henne.
Planen är att jag till sommaren ska försöka åka ner till mitt älskade Eden.
Det var ganska så många år sedan nu jag var där.
Sist var med mina barn.













Visst är det härliga bilder.
Inte konstigt att jag ständigt längtar tillbaka till mitt Eden.
Men det känns himla fint att jag ska göra ett gott försök att resa ner till sommaren.
Det känns som om det är dax att tillfredsställa Eden-nerven!

I övrigt så är det mesta sig likt.
Mitt huvud är fortfarande jättekonstigt.
Gråten ligger ständigt nära.
Jag känner inte igen mig själv.
Men jag har läkartid i morgon så får väl höra om farbror läkaren kan förklara varför?
Det som fortfarande är sig likt är denna förbannade ångest som inte vill ge med sig.
Bättre och trivsammare följeslagare skulle man kunna ha.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Hej ..kan förstå att du gillar att vara där vem hade inte det, men va trist att du inte mår bra usch lider med dig stor kram

    SvaraRadera
  2. Förstår verkligen att du längtar tillbaka till detta paradis. Hoppas det blir av för dej i sommar:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du har det bättre idag!
    Härligt ser det ut i ditt Eden :)
    Kramen om <3

    SvaraRadera