måndag 19 januari 2015

Nu är det ny Måndag igen.





Ånyo en ny vecka.
Denna vecka har jag ingenting inbokat och det känns skönt.
Himmelskt till och med.

I går kväll blev det tvärtomt när Midi gick ut till skjutsen hon fixat för att ta sig till tåget norrut.
Förvisso har jag kvar Mini ännu en vecka och det gillas.
Men det blev tystare här utan flickorna.
Jag har dock haft en fantastisk trevlig helg.
Det har varit så mysigt att ha alla mina barn här.

Här sitter jag i mitt kök och dricker kaffe.
Kaffe är alltid gott på morgnarna.
Livets gyllene ögonblick som sker varje dag.

Ute har det blivit kyligare igen.
Tror vi har runt -7 grader.
I går snöade det a mass hela eftermiddagen.
Så vi har kritvit nysnö igen.

I dag ska jag hålla mig inomhus är tanken.
Bara vara...
I morgon måste jag gå in till byn och handla lite.
Därför känns det behagligt att ta det lugnt i dag.
Precis vad jag behöver.
Vila i massor.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med mysig helg :)
    Ha en skön o lugn dag!

    Kram

    SvaraRadera