fredag 23 januari 2015

Nytaget foto...

Ibland får jag för mig att ta foto på mig själv.
Sk selfies.
I dag då jag både tvättat håret, lagt en smula make up och tagit på mig en rosa stickad tröja tyckte jag att det var dax.
Att se något annat än den normala utslitna, trista personen jag alltid möter i spegeln närhelst jag tittar in i den.


Nu kan det ju vara så att andra inte ser mig som attraktiv, smak och tycke skiljer sig ju rejält men när jag ser på det här fotot jag nyss tog så känner jag lite wow.
Den kvinnan är 47 år.
Hon är djävligt risig rent psykiskt.
Hon kämpar varje dag för att överleva.
Men nog f-n ser hon bra ut när hon skärper till sig.
När hon orkar.
Den kvinnan är jag, Millan!

Ha en toppenkväll alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Och jag är glad som fått den äran att lära känna dig...här via bloggen. En stark kvinna när allt kommer omkring:) Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Dessan! Kram

      Radera
  2. Bra foto på dej :)
    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  3. UNDERBART att kunna se även den delen av jaget!! Och det ÄR ett fint foto! Hoppas du får en fin helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ergo, jo det är skönt att se att den andra kvinnan fortfarande finns kvar även om hon oftast är väl gömd! Kram

      Radera