tisdag 10 februari 2015

Fångat solsken...



I förmiddags bestämde jag mig för att gå ut i det härliga vädret.
Sol från klarblå himmel och flertalet plusgrader.
Då gäller det att passa på.
Jag har fångat solsken i dag.
Jag har faktiskt varit ute runt 3 timmar.
Har ganska så nyss kommit hem igen.

Nu är jag synnerligen trött.
Det tar på att fånga solsken..
Men det känns skönt att ha varit ute så pass länge.
Jag har mest strosat på.
Inte haft något mål.
Bara njutit av solen.

Nu ska jag ta det lilla lugna resten av dagen.
Det känns bra det med!

Får fundera över vad jag ska äta i dag.
Jag är ju inte så förtjust i att laga mat när jag är ensam.
Det brukar mestadels bli något enkelt eller så äter jag av rester men nu har jag liksom frusit in allt som var över.
Nå det löser sig säkert.

Hoppas ni alla fina har en solig och härlig dag!

Kramen om! 

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när solen skiner. Det är viktigt att få dom solstrålarna i pannan:)) Ha det fortsatt bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med solen :)
    Idag blir det en lugn dag..kanske åka in o handla lite mat blir det!
    Ha en bra onsdag!

    Kram

    SvaraRadera