tisdag 3 februari 2015

Tisdag...

Vaknade av telefonen i morse.
Just då sov jag som en stock.
Hade vaknat några timmar innan men lyckades somna om.
Älskade E i luren.
Hon är inne i en period då hon vaknar dötidigt, jag är inne i en period att jag sover på morgonen.
Det stämmer inte riktigt men, men det är som det är.
Det kan lika gärna vara tvärtom.
Ingen av oss har särskilt normal sömnrytm.

Gårdagen blev en fin dag.
Min Mini är för härlig.
Efter middagen la jag mig i sängen med en kopp kaffe för att vila ner maten.
Då passade han på att smyga ut och kom hem från Kvantum med semlor och choklad.
Vilken överraskning det blev för den ömma modern.
Vi satte oss i köket och åt semlorna.


Dom var så goda och sen delade han chokladkakorna på hälften och den ena blev min.



Snacka om rar och omtänksam son.
Han är världsbäst!

Sen blev det en del tv tittande för mig och så en del chattande på FB.
Så avslutade jag kvällen runt 22.
Det var riktigt behagligt att krypa ner mellan svala lakan.
Jag vill ha väldigt kallt i mitt sovrum så jag brukar alltid ha vädringsluckan öppet.
I bland som nu när det blivit en massa minusgrader är det nästan på snudd för kallt men ändå skönt.
Jag har märkt när jag ibland har sällskap en natt i mitt sovrum att jag verkar vilja ha det kyligare i sovrummet än andra.
Eller så har dessa män varit extremt kinkiga. *fniss*

Nu ska jag dricka kaffet som precis gått klart och så ska jag ta hand om dagen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Jag kan inte alls med kallt i sovrummet..lederna börjar värka...
    Ha nu en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm mysigt och gott med både semla o choklad omtänksamma baran är ljuvligt och dina är ju så rara mot dig ...men du är ju det tillbaka :) hoppas du får en fin tisdag kram

    SvaraRadera