onsdag 25 februari 2015

Tror ni på det övernaturliga...

....det gör faktiskt jag!

Vissa vill kanske tro att det är ett sätt att överleva, något man vill tro på för att inte tappa hoppet om att tro/förstå verkligheten.
Andra tror för att de har upplevt saker och ting.
Å vissa andra vet att dom upplevt saker som gemene man skulle tycka vara övernaturligt.

Jag vet för jag är en sån.
Som upplevt.
Det som inget förnuft säger vara möjligt.
Och jag tror oxå på ett liv efter detta.
Att en döing vill/kan ta kontakt med oss som finns i detta jordeliv i dag.
Jo jag tror faktiskt på det.
Och inte bara tagit liksom sisådär utan med någon form av verklighet bakom det överjordiska.

Här i mitt hem har jag upplevt mycket "mysko" händelser.
Jag vet att jag har besök ibland från andra sidan.
Jag vet vilka som hälsar på.
Men det är klart, jag kan inte styra vad "dom" hittar på.
Ibland har både jag och barnen blivit ordentligt skrämda, då blir jag lite arg och banna en smula.
Men jag gillar att känna deras närvaro här någon gång emellanåt.

Någon annan jag tycker om är 
Terry Evans, ni vet det engelska mediumet som verkar i Sverige och har en kursgård kanske runt Uppsala, det sista vet jag verkligen inte.
Jag har varit med om en seans han höll i min stad.
Vilken var otroligt intressant men jag var ganska så livrädd att han skulle vända sig till mig.
Det var nästan mitt uppe i min skilsmässa och jag var där med min x-svärmor.
Så nå jag ville väl inte att minsta lilla del av mig skulle bli offentlig.
Däremot minns jag att jag tyckte mycket om Terrys sätt att hålla seans.
Det var en bra kväll!

Å ikväll tror jag är en bra kväll att försöka sova.
Kanske det fungerar, kanske jag behöver hjälp.
Av övernaturliga väsen eller de som går på vår jord!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Jadå det tror jag också på har sett och känt saker ....hoppas din natt var bra o dagen bättre kramen

    SvaraRadera