måndag 2 mars 2015

Grå start på veckan...

Sol saknas i dag.
Det är grått och murrigt.
Men det blåser inte i dag, däremot var det nästan storm i går.
Nå jag håller mig inomhus, lika gott det.

I går fick jag trivsamt besök under sena eftermiddagen.
Maxi var ute på promenad och bestämde sig för att hälsa på en stund.
Gissningsvis var hon nyfiken på hur rummen blev här hemma.
Å hon tyckte att det blev superbra!
Det blev en mysig stund med henne.
Det är så roligt med spontanbesök.

Endera dagen ska vi åka ut till Jysk.
Behöver köpa rullgardin till Minis rum och så borde jag köpa sängkläder.




Av någon anledning så börjar de jag har trasa sönder sig så det är dax att förnya lite.

I övrigt har jag inga fler åtaganden denna vecka.
Det känns himmelskt skönt.
Förra veckan var det väl mycket för mig och så helgens alla göranden då.
Det räcker verkligen till.
Å som det känns i kroppen.
Har ont precis överallt.
Det finns nog ingen del som inte ömmar.

Den här veckan njuter jag av att ha Mini hemma.
Så skönt för honom med sportlov.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Ja jag önskar att jag kunna bara vara hemma, skulle behöva det nu grått o trist är det här men snart gymmet ha en bra dag kramen

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med spontanbesök...speciellt när det är en när o kär...som ens barn:)). Va kul att ha lite projekt på gång...med rummet. Det blir säkert jättebra. Lycka till med det. Kram

    SvaraRadera
  3. Här är oxå barnen hemma, det är mysigt!

    SvaraRadera