tisdag 3 mars 2015

Millan är du riktigt vaken än...




Nej jag tror inte det.
Är så grymt trött.
Likadant var det under gårdagen.
Trött, trött, trött!
Det lär vara efterverkningar av helgens göranden.
Om jag får gissa!

Nå jag är uppe i alla fall.
Sitter med en mugg kaffe vid min sida och försöker vakna till lite mer.
Solen skiner i dag och det är -1.
Ser riktigt skapligt ut.
Å då kommer jag att tänka på altanen.
Där ska vi ju oxå fixa till.
Men jag känner mig så energifattig så jag får se.
Och höra vad Mini tycker.
Han är duktig på att dra i gång mig...





Å så ska vi ju en tur till Jysk någon dag.
Hm tror när det kan tänkas bli?
Och i går ringde Midi, surrade om Lördagen då dom ska hit.
Pappelino och fästmö lär vara här för dom har ännu inte träffat Midis pojkvän.
Så Midi tyckte att vi skulle bjuda på middag.
Hm, vadå vi?
Det lär ju bli jag som lagar den middagen.
Så då kommer frågan, vad ska jag bjuda på?
Känner mig så tom i skallen så jag har inga idéer alls.
Men det lär lösa sig, det är inte helg ännu.

Ja vilka i-landsproblem jag plötsligt har!

Jag har börjat med blodtryckssänkande nu men vet inte än om det ger något resultat.
Märkte i går när jag lagade middag att jag upplevde det som vanligt när jag gör något.
Blev jättesvettig och påverkad.
Men det tar kanske ett tag att smörja upp maskineriet, vad vet jag!

Nu ska jag gå ut på en kort promenad!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Kul med besök men kan även bli tröttsamt när man inte mår bra men förstår att du gillar det :) hoppas du hittar nåt skoj att laga men det tror jag nog annars finns ju recept.nu med massor av gott hoppas din promenad blev skön kramen

    SvaraRadera
  2. Visst finns det en dag i morgon också...om du inte orkade just nu. Hoppas orken återvänder...och det gör den , det vet jag:-) Kram

    SvaraRadera