onsdag 25 mars 2015

Onsdag då...




Helt klart läcker himmel under gårdagens korta promenad.
Nog börjar det gå mot vår även om allt inte hunnit tina bort än.


Det ligger fortfarande snö kvar på större ytor men det går åt rätt håll i alla fall.
Några veckor till så...

I dag så har jag tagit mig fram och åter till byn.
Handlade lite.
Blir flera gånger denna vecka då jag inte orkar bära så mycket till och från bussen.
Så i morgon efter kuratorsamtalet så blir det en handling till.
Mini kommer på Fredag och då får det faktiskt vara mer hemma än jag har när jag är ensam.
Inte mycket att hurra för under mina ensamveckor.
Kyl och skafferi är ganska så tråkiga men jag fyller på när grabben väntas hit.

Idag har jag även pratat med Älskade E.
Jag har ju liksom grottat ner mig sen i Fredags och inte pratat med någon förutom Midi som ringde i Måndags så det kändes lite ovant att prata i dag.
Det kändes nästan som jag var lite vilsen, som att jag inte riktigt visste vad jag skulle säga.
Men pratar man med Älskade E så brukar det gå till sig.
Hon har varit hos pojkvännen sen i Fredags och så har dom varit på kryssning så vi har inte haft tid att språka förrän nu.
Nå det är som det är.

Nu ska jag koka kaffe, göra en frunchmacka, dra mig in till sovrummet, lägga mig i sängen och titta på nån mordutredning eller så.
Känner mig trött.

Hoppas ni får en härlig dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Härligt med solen här idag :) Vi har ju haft några dagar med mulet o snö....
    Har varit o äta grillat samt tankat Peugeot o köpt ngt att bjuda på åt min vän som kommer halv 4 tiden..
    Legat o läst en stund har jag också
    Hoppas att dagen blir bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när solen börjar visa sig mer o mer:) Vi tog också en promenad i solen. Sköt om dej. Kram

    SvaraRadera