fredag 6 mars 2015

Rackarns...




Kung Bore har varit i farten i natt.
Nu är det vitt överallt igen.
Om jag gillar det?
På intet sätt.
Det är ju inte riktigt det här jag är ute efter.
Jag vill ha vår!!!

I dag så växlar Mini boende.
Det känns aldrig bra.
Jag vänjer mig aldrig.
Planerna för helgen blev aningen omkullkastad men Midi kommer i alla fall.
Pojkvännen är sjuk.
Får se hur det blir med den tänkta middagen på Lördag.
Pappelino skulle hit för att äntligen få träffa pojkvännen men nu när han inte blir med så, nå jag får ta ett snack med honom.
Det blir Midis far som skjutsar upp henne och det hon ska ha med sig härifrån.
Så nu verkar det löst.

I dag då?
Nja har ingen aning om vad jag ska ta mig för.
Hänga upp gardinerna på altanen möjligen.
Måste gå i väg till närbutiken.
Behöver fylla på mobilen.
Försökte flertalet gånger i går över nätet men Telia måste ha fel på sidan då jag inte kom någon vart.
Så en liten promenad får det bli.
Sen ligger dagen öppen.

Nu blev det en paus för frukost.
Sista med Mini innan han åker.
Hm, så var jag där igen...

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Höll på att skriva men då kommer jag förbi på en kaffe ;) är också ledig i dag men sen jobb jobb trist med snö hoppas dock dagen blir bra för fina dig kramen

    SvaraRadera