tisdag 17 mars 2015

Så jobbar män...








Tyvärr missade jag att fota när det även stod några helt vanliga icke-arbetande-män och tittade på grävskopan, eller vad som nu var intressant.
På något vis ganska talande.
Kan ni tänka er oss kvinnor på våra arbetsplatser stå så?
Exempelvis runt en vårdtagare.
En person jobbar och en hel drös står vid sidan om och tittar intresserat på.
Nä tror inte man ser en sådan syn när det kommer till kvinnodominerade yrken.

Tisdag i dag då och som ni förstår så har jag oljud från vägen som är störande.
Hoppas dom inte gräver av något viktigt som typ vattenledning eller liknande.
Det har hänt förr..
Agendan gapar tom i dag med och det känns helt okej.
Mini har nationella prov idag i Svenska så jag håller tummarna för att det går bra för honom.
Middagen är redan klar för i dag äter vi rester.
Jag borde starta en tvätt men jag kan lika gärna göra det i morgon.
Ni ser vad enkelt jag gör det för mig...haha

Jag tror jag fortsätter titta på Miss Marple...





...började igår då jag hittade en hel drös avsnitt på play-tv.
Så jag kan lika gärna fortsätta roa mig med det.

Ibland är lättja att föredra!

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Fast om jag INTE jobbade skulle jag gärna stå och kolla in grävmaskinen, gillar stora maskiner!

    SvaraRadera