fredag 20 mars 2015

Solförmörkelse...


...på gång!





Jag önskar att jag hade sotat glas så jag riktigt kan titta men tyvärr så kan hushållet inte uppbringa något liknande.
Men så otroligt starkt solen lyser, förstår varför man inte ska titta med blotta ögat.

Jag har ganska så nyss kommit hem från en tur in till byn.
Det är ju helg så något gott vill jag ha hemmavid.
Det blev frukt, en dricka, glass och lite godis.
Hehe, kanske inte världens nyttigaste men nå det är helg och jag blir ensam då Mini växlar boende idag.

Har redan planerat min helg.
Det blir ett enda maraton av tv-tittande.
Är det varmt och fint väder så kan jag sträcka mig till att jag sitter på altanen lite nu och då.
Utanför dörren tänker jag inte gå, så det så...

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Jo, solförmörkelse här med..tog inga bilder....kollade med solglasögonen på mej ...kunde ju inte se såå länge på solen....
    Väntar på seminologen, så vi kan åka o handla mat....
    Ha en bra forts på fredagen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håll dej inomhus om du vill det...sådet så:-)) Man måste inte vara ute bara för att solen skiner. Mys på du. Kram

    SvaraRadera