torsdag 5 mars 2015

Solsken...

Ja men se där, solsken i dag.




Så härligt.
Kunde ge mig den på det då jag bjöd in våren i går efter att vi ställt ordning möblerna på altanen.
Snart hänger gardinerna uppe oxå.
Å så mysigt det kommer att bli att sitta där ute.
Fast först måste jag torka av alla ytor där.
Men det är gjort ganska så snabbt.

Kroppen mår inte bra i dag.
Sträckte ryggen i går på altanen så där har vi förklaringen.
Jämarns att det alltid ska vara något.

Just nu så håller jag på att duka upp frukost till mig och Mini.
Jag har ciabatta i ugnen, hittade på affären förra veckan för en billig slant.
Spännande att prova.
Sen blir det yoghurt och kaffe till mig.
Å så en god ost förstås.
Jag har för ovanlighetens skull ätit frukost med min son varje dag denna vecka.
Jag som vanligen inte äter frukost.
Mycket ful ovana men jag har oftast så svårt att behålla något på morgonen.
Men som sagt, den här veckan har det fungerat alldeles utmärkt.

Å så blev det en frukostpaus.
Så gott det var.
Sitter nu med mer kaffe i min mugg.
Dagen har börjat bra.

Nu blir det sängen och en saftig mordutredning!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Oj, har du sol? Liite ljusnar det till här nu i alla fall. SÅ vi ska tro att det blir till solsken snart :)
    Nu ska jag laga mat o sen vila en stund!
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här också sol men kallt ändå låter som en skön utan värken då ju ...vila dig stor kram

    SvaraRadera