söndag 1 mars 2015

Söndag...

Nu känner jag mig verkligen mör i kroppen.
Jag hade ju tänkt vila i går men så blev det liksom inte.
Mini tyckte att vi kunde göra i ordning gästrummet så det var vad vi gjorde.
Det blev faktiskt riktigt bra,
Å sen så tog vi det lugnt.

Förutom att jag lagade middag.
Mini hjälpte till en aning med att banka ut köttet.
Å du heliga moder vad gott det blev.




Men allt som är hemlagat är ju gott, eller hur?

I dag då, hoppas jag på vila.
Om vi inte får för oss att ställa ordning ute på altanen.
Någon del i mig tycker nog att det skulle vara skönt.
Så vi kan börja sitta där ute.

Vi får se hur det blir..

Hoppas ni har en trivsam Söndag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Här skiner solen idag, men det blåser...
    Hämtmat blir det på helgerna mestadels här hos oss.....
    Hoppeligen kommer denna kommentar till dej. Försökte tidigare men det gick inte.
    Ha en bra söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser supergott ut! Jag önskar att jag fixade att laga mat, men det funkar bara inte...

    SvaraRadera