torsdag 30 april 2015

Att dela nät...

...med min mobil är vad jag gör nu för att kunna skriva ett inlägg här men på min dator.
Är inte så förtjust att skriva inlägg via mobilen.
Det blir bara konstigt tycker jag!

I dag skiner solen.
Det är sista April eller Valborgsmässoafton som det oxå heter.
Kungen fyller år.

Jag vet inte riktigt hur det blir ikväll om jag och Mini går iväg till brasan eller inte.



Jag föredrar egentligen att stanna hemma men vill Mini gå dit så följer jag givetvis.
Annars så blir det vanlig middag och så har jag köpt hem lite extra gott till kvällen.

Jag mår lite si och så.
Har ju börjat med min nya medicin som ska fasas in samtidigt som en gammal ska fasas ut.
Känner mig mer än virrig i skallen.
Glömsk är bara förnamnet.
Hjärnan fungerar verkligen inte.
Å i går kväll mådde jag så illa att jag inte kunde somna.
Och så hade jag sån hjärtklappning att jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen.
Det tog evigheter innan jag däckade.
Jag gissar att biverkningarna börjat sätta igång.
Stor Suck!
Jag och tabletter, får alltid ett rent helvette när jag ska börja med något nytt.
Mår sämre än någonsin då..
Nå vad är väl en bal på slottet?

I dag måste jag ta mig till byn än en gång.
De två sista gångerna har jag glömt lypsyl och diskmedel.
Och nu har jag nästan tömt diskmedelsflaskan så jag hoppas att jag kommer ihåg det när jag är på affären.
Ni vet minnet!

Ha nu en härlig Valborg alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon:)
    Ja, det är inte lätt att skriva inlägg med mobilen....Nu är jag på datorn :)
    Ha en härlig Valborg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon vännen ...jag känner igen det där, att glömma samma saker om o om igen ha ha ja minnet sviker ibland ...vi skall ha fredagsmys i dag då jag har 3 dagars jobb framför mig sen o kanske se elden vädret bestämmer :) kram o ha det bra samt var rädd om dig

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dej en fin valborg och fin 1:a maj. Ta hand om dej. Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade mysigt i går och får en fin 1 maj stor kram till dig

    SvaraRadera