tisdag 28 april 2015

Hej, hej, hemskt mycket Hej!

Det är inte så att jag riktigt är tillbaka än.
Har fortfarande trassel med nätet.
Måste erkänna att jag känner mig väldigt utanför världen.
Har ingen riktig aning vad som händer hos andra.
Men sånt är livet.
Kanske det för med sig något positivt att inte alltid vara uppkopplad.

Som att jag och Mini umgåtts mycket mer än vanligt.
Vi har sett massor av film tillsammans och pratat och haft det görmysigt.


I går såg vi på Harry Potter och åt middag i sängen.
Pannkaka, sylt och grädde.

Så något gott har det i vart fall kommit ur vårt lilla dilemma.
Kvalitetstid a mass.

Vi avslutade kvällen med att jag förhörde honom inför teknikprovet han har idag.
Fan vad roligt vi hade.
Nog snurrar teknik till min hjärna, tillhör inte mina stjärnämnen direkt men förhördet gjordes under allmän skoj och gamman.
Hoppas nu han skriver bra, håll tummarna för honom.

Nå nu vet ni att jag fortfarande finns men dyker upp sällan.
Det blir nog bättre när jag väl får till allt här hemma.
När jag kan vara uppkopplad igen!

Ha det så bäst hela tiden alla fina!

Kramen om!
Kan det bli bättre?

3 kommentarer:

  1. Vad kul att "höra" från dej :)
    Men ibland är det skönt att bara vara.....
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lite trist om det strular med internet...man vill ju veta vad som händer...eller söka saker på nätet, som jag ofta gör:)) Kul att höra av dej ialla fall. Kram tillbaka till dej

    SvaraRadera
  3. Klart jag håller tummen för honom....skönt att se dig :) :) du vet vem hon är som jag träffade :) ta hand om dig kramen

    SvaraRadera