onsdag 13 maj 2015

Bara ett hastigt Hej...

Nej det ordnar inte till sig än på ett tag, mitt nättrassel.
Så jag får liksom ta en paus tills vidare.
Jag mår inte så bra heller..
Detta att fasa ut en tablett samtidigt som jag fasar in en ny gör att jag inte riktigt håller ihop.
Så jag har egentligen inget roligt att skriva nu för tiden.

Nå jag hoppas att allt är väl med er både bloggare och andra läsare!
Jag kommer tillbaka men jag vet inte när.
Tills dess...



...ett fång rosor till var och en av er!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Men söta dej...vad trist. Hoppas på bättring för dej...snabbt!! . Ett fång rosor tillbaka till dej söta du. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas se dig här snart igen! ��/ Mormor

    SvaraRadera
  3. Usch va trist att du mår så , hoppas det blir bättre snart o att din ork infinner sig igen ta hand om dig kram

    SvaraRadera