torsdag 18 juni 2015

Hemskt mycket Hej...





Hej på er allesammans!
Nu var det länge sen sist jag skrev ett inlägg på min kära blogg.
Dagarna går, vilket det säkert gör för er med.
Jag har liksom vant mig vid att inte ständigt vara uppkopplad, tro det eller ej.
I början var det jobbigt men nu så har jag bara accepterat att det är som det är just nu i min tillvaro.

Mini har gått ut 9;an.
Oj, så tjusig han var i kavaj, skjorta och fluga.
Det stod en mycket stolt moder och tittade ömt på honom.
Hans betyg var helt otroligt bra.
Och vi hade en mysig fika med Pappelino och sambo innan Mini växlade boende.
Det var en fantastisk dag!

Jag har varit på möte på f-kassan, vilket gick väldigt bra.
Framöver när jag stabiliserat mig på den nya medicinen är det tänkt att det ska göras en Försäkringsmedicinsk utredning av mig.
Så tja det är ju bra!

Sen har jag träffat läkaren och blev sjukskriven ända till 31 Augusti.
Känns helt okej.

Jag fortsätter samtalen på psyket.
De har varit väldigt ansträngande sista månaden då vi pratar om mitt äktenskap.
Mycket ångest, väldigt lite sömn.
Ungefär som vanligt!

Jag har hållit på med större och mindre projekt här hemma.
Biblioteket är klart nu och jag har möblerat om i mitt sovrum när jag fick ut bokhyllorna därifrån.
Oj så stort det blev och så bra och fint.
I morse städade jag skafferiet, vilket var behövligt.
Tja det är något som händer lite nu och då.

I morgon är det Midsommarafton.
Då får jag lägga ytterligare ett år till min ålder.
Hm, nu får jag försöka komma ihåg att jag är 48 år men inte riktigt ännu, i morgon, i morgon...
Det är inte varje år födelsedagen inträffar på självaste Midsommaraftonen men i år är det så.
Mini kommer till mig och på Midsommardagen så får jag hem Midi.
Det ska bli så härligt!

Ha nu en fantastisk sommar alla fina!

Kramen om!

Ps. Ni finns i mina tankar!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon fina du!
    Hoppas att du får en fin midsommarafton o födelsedag!
    Ha en härlig helg!
    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott och hoppas du får en fantastisk midsommarfödelsedag :) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad kul att se dig här igen:)) Sen får jag passa på att gratulera dig på födelsedagen kära du:) Hoppas du får en fin dag och en bra midsommarafton. Känns lite trist att det är midsommar redan. Eftersom värmen inte riktigt kommit ännu. Sen vänder det och blir mörkare i gen. Men ha en fin dag nu i morgon. Kraaaam från mej.

    SvaraRadera
  4. Åh den 19? min dotter fyller oxå år då så igår :) GRATTIS i efterskott du fina jag saknar dig här :) det låter som det är ok för dig ett tag allafall hoppas du kommer igen snart :) stor kram

    SvaraRadera