måndag 29 juni 2015

Ny Måndag...





Ja men då har vi gått in i en helt ny vecka igen.
Solen skiner från en delvis molnig himmel.
Det är sommar fullt ut.

I går så hade jag 34 grader på min altan och det var senare under eftermiddagen.
Det är varmt det.




Kläderna som jag tvättade tidigt på morgonen torkade i ett nafs.
Så härligt att kunna vika undan efter bara några timmar.
I övrigt så hände inte så särskilt mycket under gårdagen.
Jag satt ute på altanen lite nu och då.
Jag kollade på några korsord.
Jag tittade på film.
En helt okej dag!




I dag väntar jag hem Midi.
Det gick inga bussar igår så hon blev kvar hos Maxi ytterligare en natt.
Men idag är det tänkt att hon kommer hem.
Ska bli mysigt att rå om henne själv.
Vi har inte riktigt fått tid till att prata bara hon och jag sen hon kom hit på Midsommardagen.
Ni vet, det blir inte så när alla ungdomar varit här samtidigt.
Nå vi har tid på oss...

Hoppas ni får en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Visst var det härligt igår:-)Vi hade också en skön kväll, varm o ljum. Idag har vi också lite mer moln...som ser ut att täppa för solen..usch. Vi som började få såna fina dagar. Vi har också yngsta sonen hemma...och vi njuter varje dag:) Hoppas du också nu får mysa med din dotter. Ha det fint ni 2. Kram till er

    SvaraRadera
  2. Härligt väder igår o det ser ju ut att fortsätta :)
    Visst ska det bli härligt att få hem 2 tjejer ikväll ! Myyys :)
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men va mysigt du haft det :) precis som man skall och sommaren är här gör allt lättare tycker jag o va mysigt att du får hem henne i dag så ni kan ha egentid tillsammans :) ta hand om er kramen

    SvaraRadera