lördag 27 juni 2015

Så började dagen...




Ett riktigt långt telefonsamtal med älskade E
Emellanåt blir det riktiga långtradare till samtal.
I förmiddags blev det ett sådant.
2 1/2 timme.
Åh under så lång tid hinner man dryfta mycket.
Åh ämnena blir många.
För mig är det ett härligt sätt att starta upp dagen på.

För övrigt blir jag helt ensam i huset från och med idag och runt 5 veckor framöver.
Värdfolket åker till sin stuga i norr.
Den här tiden på året är himmelsk.
Inte för att jag märker av mitt värdfolk så mycket men känslan av att vara helt ensam här i huset är ljuvlig.
Nu kan jag köksrejva precis som jag vill.
Mitt i natten om det skulle vara så.
Det finns ingen som kan bli störd.

Just köksrejvet händer inte så himla ofta.
Men ibland så behöver jag dansa av mig.
Sjunga högt och spela hög musik.
Gör ni något liknande?

Hoppas ni har en fantastisk dag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Hoppas att lördagen blir bra :)
    Nu har jag tagit en promenad med Blondi...blir att vila en stund nu
    Kram på dej <3

    SvaraRadera