tisdag 28 juli 2015

Det bästa med att ha varit borta...





....är det sköna känslan att komma hem igen!

Så nu är jag på hemmaplan.
Jag längtar tills jag får sova i min egen säng med mina egna kuddar.
Inte för att jag sovit särskilt illa där jag varit men det blir aldrig som hemma.
Det känns som jag varit på en liten semestertripp trots att jag hållit mig inom byns ramar.
Å nu bara njuter jag av min stora, härliga, trygga grotta.
Min alldeles egna!

Just nu väntar jag på att gå ner i källaren och hämta upp tvätten.
Den har nog strax gått klart.
I och med att jag hänger på min inglasade altan är den torr på nolltid.

Skönt att det går smidigt.

Nå nu väntar jag bara på att jag kan lägga ner denna trötta kvinna.
Några timmar till men sen så...

Ha en skön afton alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar