måndag 13 juli 2015

En sån dag...




...jag fick mig igår.

Först så fick jag storfrämmande från Göteborg.
Min barndomsvän Fr P med sambo.
Det är alltid så roligt att träffa henne.
Det går långt mellan gångerna men en ren fröjd när vi ses.
Jag bjöd på kaffe med dopp ute på min altan.
Dom stannade dryga två timmar så vi hann prata en hel del.
Och kramas...

När dom åkt vidare så åt jag och Jonathan frukost.
Han sov länge igår.
Sen kom jag på att vi skulle spela x-box spel.
Vet inte riktigt vad som flög i mig för jag är inte en sån som gillar spel.
Men jisses så roligt vi hade.
Vi började innan 14 och avslutade inte förrän efter 21.
Givetvis med middagspaus och senare en fika.

Det jag tyckte var roligast var snowboard.
En sån fart alltså.
Det nästan pirrade i magen.
Jag var fullkomligt värdelös på rally.
Se man kan liksom inte tro att jag både har körkort och är en bra bilförare om man utgår från vad jag presterade i det spelet.
Kan inte minnas sist jag skrattade så mycket.
Å grabben låg dubbelvikt i sängen när han såg mitt eländiga framförande av bilen.

Det blev en del olika spel till men jag ska inte tråka er längre om det.

Idag så syns solen men det är lite molnigt.
Jag ska alldeles strax sätta mig på cykeln och ta mig till närbutiken.
Efter det så är denna dag lika öppen som gårdagen och se så rolig den blev!

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med besöket :)
    Här är det lite solglimtar, inte såå varmt...håller på o städar o sen blir det duschen..matlagning o så hämta dottern. Vi ska o handla mat
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men det där låter ju super härligt :) och alltid skoj att träffa någon så bara ...spela spel ja gillar man det så klart skall man spela tycker jag o du hade ju skoj det är viktigast :) ha en fin eftermiddag kramen

    SvaraRadera
  3. Vilken super dag. Ser dig framför mig...med rallyt vill säga:). Jag är nog lika "bra" som du att köra rally på tv spel:))) Jag är inte heller så förtjust i tv spel....men vad gör man inte för sina söner...eller hur? :) Kan tänka mig att ni även njöt på din fina altan med besökarna:) Ha en fin dag söta du. Kram

    SvaraRadera