måndag 27 juli 2015

En snabbis...

Jag hamnade på en liten oväntad semestertripp!
Inget jag tänkt men så bra det har blivit.
Jag och sällskap, en tom lägenhet (utan ungdomar), några glas vin, en massa snack, sköna nätter och behagliga dagar.
Vad kan man mer begära?

Senare i veckan så tror jag att jag får besök av "Snyggingen", förhoppningsvis blir det så.
Ser fram emot en date hemma hos mig med god mat och gott att dricka.

Någon som tycker jag är konstig?

Nå Varma Handen är min vän, den bästa jag har här runt omkring men vi har inget förhållande.Jag trivs med honom, vi är så bekväma med varandra. Allt är lättsamt men som sagt, vi är inget par.

Och då kan "Snyggingen" passa bra, jag vill liksom veta hur han hör hemma runt i kring mig.

Men just nu har jag ganska så roligt, och känner mig nöjd att allt är som det är-

Hoppas ni har roligt oxå alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Härligt :) Vad bra att du har roligt!
    Ha en härlig tisdag!

    Kram

    SvaraRadera