fredag 10 juli 2015

Lillebror och annat...




I dag är det 10 år sedan jag fick samtalet om att min lillebror hittats död.
10 år!
Tiden den går verkligen.
Ibland känns det som det precis har hänt och ibland som att det var jättelänge sedan.
Han är alltid saknad men jag bevarar hans minne ljust inom mig.
Jag älskar dig lillebror, vart du nu än är!

Min gårkväll blev så där helt apropå supertrevlig.
Jag fick oväntat besök och ett mycket trevligt sådant.
Jag hade faktiskt en av de vackraste män jag någonsin sett hemma hos mig.
Det ni, var inte illa, eller hur?

Ganska så nyss har han rest vidare.
Och nu sitter jag här med ett leende på läpparna.
Så blir det när man har haft det oväntat trivsamt.

Hoppas att nu har en härlig dag alla fina!

Kramen om! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar