tisdag 25 augusti 2015

Andra gången gillt...



Jag cyklade till närbutiken i morse för att köpa mjölk till kaffet men kom hem utan.
Det där med att ha huvudet under armen..
Nu har jag återigen cyklat till närbutiken och denna gången fick jag i alla fall med mig en mjölk hem.
Så nu har jag äntligen fått en skvätt mjölk i mitt kaffe.

I går så fick jag storfrämmande.
En gammal kollega som nyligt fått en liten tösabit tittade förbi på kaffe.
Det var så himla roligt att träffa henne och se hennes lilla.
Lilltösen är 4 1/2 månad nu och centrum i allas världar.
Hon charmade mig fullkomligt.

Efter besöket satt jag och försökte reda ut ett problem med Minis skola.
Hade kontakt med hans mentor och hen ringde upp mig idag när hen tagit reda på mer fakta.
Så det blev att ringa försäkringsbolaget och skaffa en drulleförsäkring.
Det pga att dom får ut en dator via skolan och jag som vårdnadshavare måste uppge försäkringsbolag, försäkringsnummer osv för att grabben ska få sin dator.
Min x-makes gällde inte då grabben är skriven hos mig.
Nå det löste sig givetvis och så blir det mer i utgifter för mig....suck!

Annars så är det hyfsat väder.
Sol igen och riktigt varmt när man sitter i solen.
Det blev inget samtal för mig idag då dom igår ringde och avbokade samtalet.
Själv fick jag tag på en läkartid så den 31 är det dax att vända ut och in på mig igen.

Ha nu en toppendag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Visst är det konstigt ibland. Man glömmer det viktigaste......åsso kommer man hem med det man inte skulle ha ,eller tänkt sig.

    Lycka till med din läkartid. Snart slut på månaden åxo. Jädrans så fort tiden går.

    Ha det gott och Kram från mig

    SvaraRadera