torsdag 20 augusti 2015

Förvirrad...




...var det någon som var i morse när mobilen ringde för väckning.
Började leta runt nattduksbordet och hittade inte vad som lät.
Fick tag på väckarklockan och försökte stänga av den men det fungerade ju givetvis inte.
Till slut så såg jag mobilen och fattade att det var den som lät.
Ja jisses vilket förvirrat uppvaknande.

Nu är jag i alla fall uppe och jag har satt igång en kanna kaffe.
Mini håller på att göra sig färdig inför första skoldagen.
Han börjar gymnasiet idag!
Nu väntar tre härliga år med en förhoppningsvis bra klass, bra lärare och bra skola.
Spännande för honom men även för mig med.
Jag är helt säker på att det kommer att gå jättebra för honom.
Har har ett sånt riktigt bra läshuvud.

För att återgå till mobilen så såg jag nyss att jag fått sms av "Snyggingen" i natt.
Dom hörde jag verkligen inte för då sov jag gott.
John blund hälsade på mig tidigt igår kväll.

Om några timmar ska jag cykla iväg och handla lite inför helgen.
Det blir dagens göranden.

Ha en toppendag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. god morgon på dig vännen....att bli väckt av mobilen är inte skoj men i ditt fall var det ok förstår jag ;) låter som du får en skön dag o hoppas du kan njuta för fullt kram

    SvaraRadera
  2. Ja, här väckte mobilen mej också. Skulle ju till röntgen o labb...snart ska dottern J hämtas från skolan. Tog en promenad med Blondi o nu sover hon såå skönt!
    Hoppas att dagen gått bra hittills!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Borde inte få skratta kanske men kan se det där framför mig :-)
    När man kommer upp i min ålder, 50 +, vaknar man alltid innan klockan ringer... men jag har den på väckning (mobilen) ändå... annars skulle jag inte heller kunna sova... för tänk om jag DÅ sov över tiden... konstigt eller hur? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vaknar alltid tidigt men när jag ställer mobilen för väckning är det hus i helvitte att lyckas vakna.

      Radera