lördag 15 augusti 2015

Härlig gårkväll...




Så kom han då min vackra son.
Klockan var ungefär 17.15.
Som jag väntat..
Jag fick direkt en varm, härlig kram när han steg in i köket.
Och jag kramade naturligtvis tillbaka.

Jag hade maten klar så vi satte oss direkt och började äta.
Mini sprudlade och vi pratade en hel massa om gymnasielinjen han ska börja.
Jag märkte en enorm spänning, han ser verkligen fram emot det, men samtidigt lite pirr för allt är ju helt nytt.

Efter middagen diskade jag undan och så satte jag mig igen och vi fortsatte att prata i timmar.
Det blir alltid så när han kommer till mig.
Hela eftermiddagen och kvällen går åt till samtal.
När klockan var runt 20 kände jag mig tvungen att lägga omkull mig i sängen.
Mini följde med och så fortsatte vi prata ända tills det var dax för mig att sova.

En mycket trevlig och behaglig kväll hade jag när jag summerar den.
Men han är så otroligt go och mysig min son.
Man kan inte annat göra än att njuta av hans sällskap..

Just nu är det bara jag som är vaken, Mini sover fortfarande.
I dag är det sol och moln och runt 16 grader.
Det drar sig mot höst, sakta men säkert.

I dag har jag tänkt att helgrilla baconlindad fläskfilé och så ska jag rosta potatis i ugnen.
Till det blir det någon sås från frysen och någon form av sallad.
Det blir dagens görande för mig.

Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Vilken fin kväll du hade med Mini :) Här blev det pizza o en cider. Ikväll kanske bio!
    Här skiner solen från en klarblå himmel o temperaturen har stigit till 15 grader..ser ut att bli en solig dag
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera