lördag 8 augusti 2015

Hej igen...




Det blev några dagars bortavaro från bloggen helt plötsligt.
Jag har haft lite annat för mig, fick besök av Snyggingen i Onsdags.
Har man sånt storbesök så vill i alla fall inte jag sitta ute på nätet.
Det kan jag göra när jag är ensam hemma som nu.
Nå vi hade några riktigt trivsamma dagar.
Han åkte hem till sig i Fredags.

Lite lustigt för ibland dyker det upp riktigt härliga människor i mitt liv och på samma gång så försvinner andra.
Utan att gå in på något så kommer jag nog inte längre skriva något om samkväm med V.H för det är över, den vänskapen försvann ut i tomma intet i veckan.
Men så kan det bli.
Allting har möjligen sin tid och sin plats och när den är över så går man vidare....
Jag lägger inte ytterligare energi på det.

I går så kom Mini hem från sin syster så vi hann ses ungefär en timme innan hans pappa hämtade honom.
Han hade i alla fall haft det jättemysigt hos Midi.
Dom hade hittat på en hel del roligt tillsammans.
Jag är glad att han fick sin resa till Midi innan hon flyttar tillbaka till byn.

Min kommande ensamvecka har en tom agenda men så brukar den se ut.
Jag tar dagen som den kommer och händer det något roligt så är det enbart bonus för mig.

Hoppas ni haft sköna dagar, de jag har missat, och att denna dag blir toppen alla fina!

Kramen om!



4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Verkar som du haft fina dagar!
    Ha en skön lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon ....ja så kan det bli i bland :) men det är den andres förlust *s* viktigast är att du har det bra o det låter som du haft det ....hoppas att denna dag blir bra för dig va rädd om dig kramen

    SvaraRadera
  3. Det stämmer - allt har sin tid - och man ska inte slösa energi på sådant som inte tillför en själv något gott.
    Ha en fin helg - kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar och besöket på min sida!

      Radera