tisdag 18 augusti 2015

Oj,oj,oj...




Nu har jag haft en sån där marathonsovning igen.
Ungefär på en 14 timmar.
Jag undrar vad som är med mig?

Jag somnade efter middagen i går och vaknade till någon gång sent på kvällen men orkade inte kliva upp,somnade igen,vaknade mitt i natten men vände bara på mig och somnade om.
Lite galet kan jag allt säga att det känns.
Å så borde jag känna mig döpigg nu men i ärlighetens namn så känns det som jag skulle kunna lägga mig igen.
Ja jisses som det kan bli.

Idag så väntar jag främmande.
Mini ska firas idag då det inte finns möjlighet för dom att komma senare i veckan.
Jag hade tänkt städa en aning igår men se så blev det ju inte.
Får väl ta en snabbis idag, snart..

Solen skiner, det ser ut att bli fint väder i vart fall.
Det var det igår med.
Tror att det ska vara sol hela denna vecka.
Å det är ju trevligt.

Nej nu är det bäst att jag sätter igång.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir en varm dag idag också...inte så varmt på morgonen, men det blir nog varmare på dagen :) Här har dom lovat varmt väder hela veckan, härligt
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja då är det ju behövligt oavsett o skönt för dig :) jag fick oxå sova gott i natt maken är oxå ledig nu så jag har väl känt trygghet :) ta mandom dig o njut av sällskapet sen kramen

    SvaraRadera
  3. Jag tror att "öppna" människor tar emot extra mycket nu och mycket är i förändring. Då blir man väldigt trött.

    SvaraRadera