måndag 7 september 2015

Måndag och ny vecka igen...




På något vis så känns det som om det alltid är måndagsmorgon.
En vecka rinner iväg ganska så fort.
Idag är det full sol från en klarblå himmel.
Antagligen är det ingen värmebölja men men det ser fint ut.

Helgen var som sagt mycket trivsam.
Ännu har jag inte fixat sängen, man måste ta lös hela långsidan (som spruckit) och limma ihop den och förmodligen förstärka den men jag har inget sådant hemmavid så jag kan ordna det själv och det känns lite jobbigt att ringa till finaste Pappelino och fråga om han kan hjälpa mig.
Han kommer givetvis fråga vad som hänt som gjort att sängen gått sönder och det vill jag nog inte svara på...heh

Jag fick sms igår kväll att han tagit sig hem oskadd, alltid skönt att höra.
Själv gjorde jag mig en tidig kväll, jag var trött efter helgens bravader men det var en skön trötthet, inte den här vanliga zombie-tröttheten jag nästan alltid känner.

Den här veckan har inte så mycket på agendan.
Samtal på Onsdag tror jag att det är.
Det är det enda inbokade mötet jag har.
Jag gillar ju att ha det så fritt jag bara kan ha det.
Blir mer stirrig då jag har mer inbokat under veckan.

Nå nu ska jag prata med Älskade E, vårt vanliga morgonsamtal.

Ni får ha det så gott alla fina!

Kramen om!


4 kommentarer:

  1. Hoppas att sängen blir fixad
    Här skiner solen efter morgonens regn
    Ha en fin måndag

    SvaraRadera
  2. Hm..adressen till min blogg...

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt..att veckorna går så fort. Tycker också att det alltid är måndag:)) Oj så mysigt med ett stående morgon samtal:) Ha det fint. Kramen

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Sängen som brakade ihop!! En rykande kaffe på det!

    SvaraRadera